Ett yrke för mig?

Sitter här helt utslagen. Har precis ätit, det blev kycklingwraps med keso såklart. Sjukt gott! Jobbade 11-17 idag och är nu ledig i två underbara dagar. Kan det bli bättre? Jag tror inte det...
Pratade med Jullan idag, ska försöka åka upp och hälsa på henne i Sundsvall och tänkte då också passa på att träna med dom. Dom har Elisabeth Leidinge som mv-tränare och det skulle vara riktigt kul att få komma upp och göra en träning med henne.

Gårdagen bestod till mestadels av att se på fotboll. Brage och Dalkurd, dock blev det för kallt så vi såg bara första halvlek med Dalkurd.  Efter det begav vi oss hem till Sandy, nu mer husägare för någon vecka framöver, och spelade Rockband. Blev en vända förbi s1 där humorn var på topp, kanske berodde det hela på att vi alla var trötta? Ja, vad vet jag. Kul hade vi iallafall.

Är mer och mer inne på att börja plugga till PT, Personlig Tränare. Tror verkligen att det är ett yrket för mig. Tror även att jag ska ansöka om att bli gyminstruktör på friskis och svettis, om det nu finns några platser. Värt att kolla upp iallafall. Annars tänkte jag prata med andra gym nere på stan och kolla hur stor efterfrågan är på PT, och hur företagen ställer sig till att "hyra in" PT:n. Just nu är en sådan period då allt står still i mitt liv. Jag vill att någonting ska hända och jag vet att ingenting kommer att göras av sig självt och mitt intresse för just detta blir bara större och större, och det är alltid roligt med lite utmaningar i livet så därför tänker jag ta tag i det här nu.

Imorgon är det ännu en ny vecka. Det går såå fort. Imorgon kommer min dag bestå av träning träning och träning. Me like! Tänkte gå ut och gå innan frukost, få frisk luft och hinna rensa tankarna lite, och sen finns det ju inget bättre än att äta en riktigt god frukost efter en powerwalk. Gymmet ska jag givetvis också hinna med. Blir ett ben pass tror jag. Inte mitt favvopass men det måste göras. Laga en massa jävla matlådor ska jag också hinna göra innan fotbollsträningen. Ja dagen blir fullspäckad. Jag bra längtar!

//
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0