The day of my dream

Vad hände idag då?? Oh my god!

Tidig samling för match borta mot Valbo kl 11. Det var meningen att jag skulle följa denna match från bänken, men jag måste säga att jag redan igår började ana... Jag har alltid velat spela en match som utespelare men aldrig riktigt fått chansen. Men som sagt, igår såg jag ljuset, och imorse blev det sant.

Många återbud och skador gjorde så att jag fick hoppa in, från start i 90 min, som vänster yttermittfältare. Vänsterdojjan är inte att leka med och det vet coach. Ett mål och en assist blev resultatet av matchen. Assisten kan nog vara den grymmaste någonsin... via mitt huvud till Maddes.  Magiskt. Alla mål och assister räknas har jag hört!

Matchen slutade oavgjort, 3-3, men jag är nöjd. Orkade mer eller mindre en hel match. Denna dag lever jag länge på.

Imorgon är en ny vecka. Ledig och det känns förtillfälligt jävligt bra! Gym och lite jogg står på schemat, sen väntar fotbollsträning.



// Bengan - the fucking målskytt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det jag läser? tror inte mina ögon :D

haha :D

2009-03-22 @ 19:10:15
Postat av: Emma

Stört skönt ju Bengt! Men vänster yttermitt, det var en rejäl skräll... forward hade varit väntat..hmm.. så nu är det bäst du njuter av denna dag, för den kanske inte kommer igen på evigheter.... =)

2009-03-22 @ 19:24:45
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Bengan

Skräll? Har du sett min vänsterdojja?? Haha.. Spelar 4-2-3-1 så jag var ganska offensiv! Kom igen Anonym, du vet inte vad jag går för =)

2009-03-22 @ 20:08:27
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/
Postat av: H - montana

Härligt Bengt! Jag tror både assisten och målet var skit snyggt:)! Bra jobbat!

2009-03-22 @ 21:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0