Vilodag

Onsdag och helt träningsledig. Idag är det vilodag för min del. Ingen fotbollsträning så då passar jag även på att vila från gymmet. Det behövs, jag vet.
Dagen har jag tillbringat på jobbet, piggare än någonsin faktiskt. Vet inte när jag sist var på ett sånt här bra humör. Kan ha att göra med gyminstruktör grejen, inget jag blivit antagen till än, men jag känner iallafall att jag är på rätt väg. Rätt väg till något jag verkligen vill göra. Känns underbart.
Har passat på att laga lite mat, kycklinggryta, med smak av Thailand. Helt sjukt, jag börjar nästan bli bra på att laga mat! Kycklinggryta med wookgrönsaker, lätt kokosmjölk och lite kryddor som salt, peppar, curry och cayenne. Himelskt gott!


Imorgon väntar ännu en dag. Gym imorgon bitti, sen jobb och åter träning. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0