Sovdags?

Hemkommen från fotbollsträning nr 2 denna vecka. Fortfarande lika kul. Önskade dock att solen lyste och att det var juni och 20 grader varmt. Hatar regn. Men jag får ist glädjas med att jag inte kommer att frysa varken i januari, februari eller mars då hallen finns till för användning. Åh som jag längtar!
Nästa lördag dessutom, då kan jag lova att det är solsken och minst 30 grader varmt trots att det är november. Thailand is the shit! Har inte fattat att jag ska åka än för det är så sjukt mycket jag har att göra innan dess men det ordnar nog sig. Bara man vill så går det!

Tänkte kolla föreläsning nr 2 men insåg att jag inte skrivit ut några åhörarkopior och utan dom går det tyvärr inte. Ledig imorgon så jag får ta och fixa det då! Blir även lite morgonpromenad och gym!

Nu väntar soffan och landskamp sen blir det garanterat sängen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0