Tisdag

Blev en rejäl sovmorgon idag, till kl 9. Behövde den. Tyckte jag behövde mer sömn idag för att kunna orka plugga till provet. Gårdagen blev det inte alls så mycket läsning som jag hade hoppats på. Sanningen är väl så att jag läste en del, men som sagt, boken är på engelska och man måste koncentrera sig så sjukt mycket mer. Jag var trött och okoncentrerad och det blev inte bättre för att jag låg i sängen och skulle försöka läsa. Så jag somnade om vartannat och idag har jag inte sepciellt mycket minne kvar av vad jag läst. Så det blir att börja om tyvärr. Dock helt sinnesjukt att man behöver läsa en bok på engelska för att sedan ha prov på. En bok på engelska med massa konstiga ord om träningsbegrepp...


Det går som det går.


Vilar idag från all träning. Prov från 12-17 därefter jobb till midnatt.


Nej nu måste jag ta tag och läsa boken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0