Fredag=Fredagsmys

Dagen började tidigt redan kl 06.00. Klockan ringde och jag var sjukt trött. Det är ju så underbart när man behöver gå upp mitt i natten, som jag trodde, för att gå på toa och sedan inse en liten stund efter att man lagt sig igen att det inte är mitt i natten. Utan att klockfan är 05.45. Det är bara att tacka å ta emot.
Fick snooza lite då jag kom på att jag inte behövde käka frukost innan gymmet, jag å Tone skulle äta frukost på Café Blomberg. Sagt som gjort, och mysigt var det. Verkligen att rekommendera. Frukostbuffé för 50kr i supermysig atmosfär.

 

Blev tidig träning imorse. Var på gymmet redan kl 07. Skulle hinna köra ett pass innan besiktningen kl 08.20. Både träningen och besiktningen gick bra! =)

Jobb väntade mellan 10-19, sen har det vart fredagsmys hela kvällen. Blev vofflor, glass och sylt till middag, inte det bästa uppladdnings käket inför morgondagens match men ack så gott!

Match borta mot Västerås BK30. Viktig match och bara vinst och 3 pinnar räknas! Kvällen ska sedan spenderas här och Tone ska ha lite födelsedagskalajs. Kommer bli grymt.

 

Nu väntar sängen och 100% laddning inför matchen imorn!!!!

 

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0