Gårdagen..

Gårdagen blev en bra dag. Först en härlig löptur i ca 35 min sen jobb till kl 18. Därefter var det bara att åka hem och byta om sedan åkte jag och M till stan för att mötte upp Tone. Hämtade ut biobiljetterna sen slog vi oss ner på Bakfickan. Blev en grymt god pizza, vilket jag tyckte jag förtjänade när det var min födelsedag och allt! ♥




Mätta och belåtna gick vi vidare mot bion där vi mötte upp Karin och henes sis Emma. Bion var helt ok faktiskt. Ingen direkt handling utan det var ca 80 min inspelningsmaterial kring repetitioner, och intervjuer till föreställningarna han skulle göra. Kul att se och väldigt inspirerande.
Så nu spelas det Michael ur högtalarna vill jag lova!



Nu ska jag ta mig iväg till gymmet. Sen blir det jobb till 17.30. Skulle behöva färga håret, åka till systemet för att fixa det sista till mitt 23-års kalajs/maskerad på lördag! =) Mycket att stå i!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0