Happy

Nå, hemkommen från träning och omeletten har landat i magen. Underbart. Sitter här alldeles svettig, fy, duschade aldrig efter träningen, blev istället race till tågstation för att lämna av Jenka. Alltid detta race och vi klarar det tamigfan jämt också. Fantastiskt.

Träningen idag får mer än godkänt, hade nästan glömt bort hur kul det var. Vilket underbart gäng vi är alltså!! Laddning till 1000 till lördag. Bara vinst och 3 pinnar räknas nu i sista omgången!


Gymmet gick absolut inte som jag tänkt mig. Kände mig yr och illamående så något riktigt ös i gymmet blev det defenitivt inte. Det blir att ta nya tag imorgon.


Nej nu ska jag nog ta mig en lång och välbehövlig dusch! =)


 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0