Blickar framåt!

Godmorgon!

Fotbollsträningen blev allt annat än en rensning av mina tankar. Det som förut var det så självklara valet är inte det längre,tyvärr. För tillfälligt är det inte prio ett och då kanske det blir så? Bara att inse? Att bli besviken varje gång är bevis på att allt inte är som det ska...



Ser istället framemot veckans och höstens happenings och då lyser jag redan upp igen!

♥Torsdag. Tenta i det jag brinner för.
♥Fredag. Klipp och färgning av håret.
♥Lördag. Utgång med dom bästaste, hoppas fortfarande att Tone får ledigt för då är vi samlade allihop!
♥Lördag/Söndag. 00.00. Firande av Mickis födelsedag på!
♥3:e okt. Födelsedagsfest för Tone.
♥17:e okt. Sista matchen och säsongen är slut för denna gången.
♥21-22 okt. 112 kryssning med bruuudsen!!
♥27:e okt. 1 månad återstår till Thailand!
♥28:e okt. My Birthday!
♥31:a. Min födelsedagsfest.
.
.
.
.
♥27:e nov-23:e dec. Thailand!





Nu väntar en låååång promenad, och det mina vänner, det rensar mina tankar!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0