Måndag

Ny vecka , nya tag! Som alltid.

Helgen var en bra helg! Vinst i matchen med 4-0 och därefter blev det brakfest för hela slanten. Firade Mickis och besökte grabbarna grus. Kvällen avslutades på Bolanche. Inte helt fel alltså.

Måndag och nya tag som sagt. M åker bort i 4 dagar nu, så nu får man vara heelt själ. Trist, men det ska nog gå bra. Blir lite myspys i veckan. Tone fyller år på onsdag och det ska vi såklart fira!


Gym väntar nu, axlar och bröstpass, sen jobb och fotbollsträning. I morgon är jag ledig och då ska det städas.


Nu ska jag vinka av M och göra mig redo för gym!



Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju super ju!



Om den ska hålla i 2 år, så då kan jag stå ut med att köpa en ny sen liksom... haha.



Hur jobbar du? Ska ev skjutsa Mattias till Blge på fredag... är du på plats då?

2009-09-28 @ 16:21:58
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0