Träningsfri dag

Idag har jag bara legat på latsidan. Varken morgonpromenad eller något gym pass. Men det behövdes. Klockan ringde ändå relativt tidigt imorse. Pluggdax inna jobbet. Det måste planeras nu när det är mycket som ska hinnas med. Men det är roligt, och det är ju huvudsaken.


Imogon blir det andra bullar. Promenad och gym hade jag tänkt att jag skulle hinna med innan jobb kl 10. Men det beror på vädret, är ingen morgonmänniska precis. Ett grått, kallt o trist väder är inget som piggar upp mig på morgonkvisten direkt. Men jag ska göra mitt bästa.

Jobbar antagligen 10-20 imorgon, finns inte så mycket folk så då måste man ställa upp. Missar därmed fotbollsträningen. Men just nu är det kanske bara bra. Bra med vila om inte allt känns som det borde. Vart har du gömt dig??


Nu är klockan på tok för mycket för att jag redan nu vet att jag inte ska orka upp imorn. Klockan ringer 05.45.


GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0