Anti?

Det blev en sväng till kupolen och inhandling av lite linnen. Bra att förbereda sig till den enorma sömmarvärme som vi väntar oss... Hmmm?? Eller vad sägs om snö såhär i slutet av april? Det är ju ett skämt!

Efter kupolen blev det stoor handling på Maxi och 700kr fattigare. Efter att ha varit grinig i stort sett hela shoppingvändan, pga matbrist, så drog vi ihop några stycken och åkte till Helenas för lite käk. Det blev en kebabpizza classico. Med sallad på. Jag ljuger inte om jag säger att det var sjukt längesen sist jag åt en pizza. Och fy satan vad god den var! Inget gym. Ingen träning. Pizza till middag. Och jag har ingen ångest. What?? Jag bryr mig helt enkelt inte, kanske är bäst så. Känns som det idag iallafall. Anti träning och healthy mat idag! Tummen upp för en gångs skull!


Nu väntar äntligen sängen. Imorgon ska jag bannemej vara pigg  när jag vaknar!


Så godnatt vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0