Bortförklaring=snö!

Godmorgon. Måndag och sista dagen på denna ledigheten. Sista dagen med godis som frukost, lunch och middag! =) Påsken är snart över och tur är väl det.
Min joggingtur i det fina vädret blev aldrig av då jag vaknade upp och såg att det snöade. Nu är det såklart uppehåll men det är ju så mycket roligare när solen är framme. Så det blev ännu en sovmorgon.

Nu har vi käkat frukost och ska snart bege oss till kupolen för lite shopping innan det är dags för att få påskmiddag. Matchen på IP återstår att se hur vi gör med, som sagt, allt är så mycket roligare med lite sol.


Sista dagen att beställa Newbody idag. Beställningen ska vara inlämnad imorgon. Om Du gärna vill ha, kolla på Newbodys hemsida och hör av Dig till mig så fixar jag din beställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0