Godmorgon...

...allesammans!

Vill inte påstå att jag sovit sådär sjukt bra inatt. Min arm har fuckat upp sig, som den har gjort de senaste 7 veckorna. Fan! Men hur som. Jag är laddad. Spelar ingen roll hur många timmar jag sovit, det beror inte på det, jag är sjukt taggad ändå. Sen har det nog haft lite med att göra att det är premiärdag idag också så det har nog bidragit med att sömnen inte varit 100.

Nu är frukosten på plats. Vädret är sisådär. Det regnar inte. Det snöar inte. Solen är inte framme. Ca: 9 grader, kan kanske bli en bra speldag ändå. Men vi får väl vara nöjda över att det är uppehåll, i Sundsvall snöar det.

Dagen då?
Samling 13:45. Ska fixa med lite smågrejjer innan det är dags att bege sig till IP. Kupolen, Rusta, Kesellaköp på Lidl. Men jag kommer att ha full fokus på matchen hela dagen! Det här blir en bra dag mina vänner!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0