Nuts

Blev en vända till gymmet för att pressa lite bröst och triceps. Det satt fint. Jag önskade återigen att jag kunde spednera mer tid där, men det blir tyvärr svårt att få ihop det med allt. Jag behöver helt enkelt fler timmar på dygnet. Ge mig! Helst skulle jag vilja kunna komma igång med löpningen också. Nu hinner jag inte alls. Isf måste jag ta bort gympassen och det vill jag inte heller så det är lite klurigt det där...

Fotbollsträningn är klar. Maten är i magen och nu väntar soffhäng och Champions League. Lyon-München.

Köpte nötter i går då jag tänkte börja äta "en näve om dagen" för att det är bra. Men det värsta är att jag aldrig kan hålla mig till bara en näve. Det blir alltid några fler och det är ju inge bra.. Onödiga extra kcal. Men det är gott. Kanske ska jag byta till advokado eller så? Det är ju också bra fetter men inte alls lika gott, så då kanske man håller sig till rätt mängd..



                


                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0