Ny cykel?

Ja det är vad jag behöver. Inte för att min har gått sönder eller så men jag känner bara att det är dags nu. Den är på tok för dryg att cykla på helt enkelt. Jag ligger typ över hela cykeln när jag cyklar. Inte OK.

Jag och M åkte till gymmet, närmare bestämt så cyklade vi! =) Jag har kommit fram till att det är sjukt roligt att cykla. Så därav behöver jag nu också en ny cykel. Vi stannade vid ICA påvägen hem från gymmet och handlade lite mat. Riktnig svensk husmanskost blev det; falukorv och stuvade makaroner. Mmm...




Blev även en såhär god chokladbit efter gymmet:





Nu ska vi återigen ta cykeln och styra mot Vallen. Brage lirar mot Trollhättan. Det får man bara inte missa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0