Ny vecka, nya tag!

Återigen måndag och veckorna går så sjukt fort. Måndagens jobb är avklarad. Det är nå hemskt vad trött man är på måndagar när man har varit ledig på helgen och fått sova ut. Att kliva upp kl 06 är ju inte det roligaste.

Nu ska jag hämta Jenka sen ska vi bege oss hem till pappa. Han ska fixa till min dator med lite program. Den är i princip orörd när det gäller program och allt sen jag köpte den. Jag är inte så haj på det där så det överlämnar jag till pappa.

Fotbollsträning idag och det är bara att kämpa vidare. Fokusera till helgens match. Imorgon väntar dock också match. Omg 2, för oss, i svenska cupen. Matchen spelas borta mot Gävle och den matchen borde vi allt vinna. Om vi vinner så möter vi troligen ett allsvenskt lag i nästa omgången. Den chansen får vi ju inte kasta bort som vi gjorde förra året.



Rolig bild:




Kommentarer
Postat av: Emma

Haha...den var grym!



Är Sarra den enda som kollar in i kameran?? Och vad gör Sandy, petar näsan??

2010-04-19 @ 22:38:09
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0