Plattmatch?

2-1 blev resultatet efter gårdagens match. Förlust. Så blir det när man underskattar lag. Klart som sjutton att vi borde ha vunnit. Vi är bättre, om vi spelar som vi brukar. Men igår var vi inte värda att vinna. Det är tragiskt men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Har aldrig sett oss såhär dåliga, aldrig! Jag hoppas att detta var årets plattmatch och att det aldrig mer kommer att hända igen. Man lär sig av sina misstag, så är det bara. Tråkigt att vi fått en sån dålig start men serien är lång och än är inget avgjort! Tur är väl det.

Ny vecka nu och nya tag. Viktig match väntar till helgen. Västerås hemma. Matchen igår glömmer vi och nu blickar vi bara framåt.




Helgen i övrigt var underbar. Att få träffa och umgås med bästaste Tone var efterlängtat. Jag hoppas att jag snart kan åka dit och hälsa på henne igen. Sommaren är dock bokad. Jag och M har tyvärr inte semester på samma veckor så en del av mina 2 veckor kommer jag att spendera i Sthlm med Tone. Som jag längtar!


Nu ska jag få i mig lite mellis sen väntar fotbollsträning. Jag älskar att spela fotboll!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0