Rekord?

Hemma igen efter gympasset och det blir ändrade planer. Inget Kupolen och shopping idag, det hinns helt enkelt inte med!

Blev ett blandpass ala Karin Lissel idag på gymmet. Bänkpress och frivändningar. Jag tänkte att jag skulle försöka mig på ett 1 RM idag då jag hade någon som kunde passa. Har aldrigt gjort det förut så jag hade absolut ingen aning om hur mycket jag orkade. Men om jag säger såhär, jag blev besviken på mig själv. Klarade 57.5 kg. Trodde faktiskt att jag skulle landa strax över 60 strecket, men icke. Fan. Nu blir det hårdkörning =D Måste dock få in lite bättre teknink för jag tror att det är där felet ligger.. Haha.


Nu väntar duschen sen en underbar påskmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0