Helgen so far..


1 dag och 6 timmar senare sitter jag här igen. Tiden är det dyrbaraste jag har och jag försöker planera min vardag så jag kan utnyttja all tid jag har till fullo.

Förutom mitt heltidsjobb, min fotboll, mina instruktioner, min egen träning, M och andra aktiviteter så läser jag 2 kurser på högskolan. Just nu innan jul har jag förstått att det är lite mycket som ska göras. Jag har en dugga nästa onsdag med ena kursen och på torsdag ska en uppgift på 10 (!!) sidor vara inlämnad så större delen av helgen kommer att tillbringas åt detta, och jag vet att det är helt mitt eget val att ha såhär mycket grejer att göra. Men jag gillar det.

Arbetet som ska vara inne på torsdag började jag med igår. Hela kvällen gick åt och jag är långt ifrån klar. Jag har fått 5 patientfall där jag ska ge anpassade kostråd till de olika fallen. Roligt?! Ja det är hur kul som helst. Det är bland annat sånt här jag vill hålla på med så det är väldigt skoj, dock önskar jag att det fanns mer tid bara. Nu har jag dock lagt bort böckerna för kvällen och ska istället börja laga tacos och njuta av denna kväll.

Dagen har annars bestått av träning och åter träning. Me like. Imorse var det återigen dags för fysträningen med "småtjejrna". När jag snackar om småtjejerna så snackar vi inte så små egentligen.. 14-15 åringar så det kanske inte är så rättvist att kalla dom småtjejer? Hur som.. fysträning 1,5h därefter målvaktsträning för min egen del i 2 timmar. Kul kul.


Imorgon väntar inomhuslir med de större tjejerna sedan väntar ev Falun och futsal SM sen skulle jag gärna vilja hinna med en julmarknad... Men först ska vi käka tacos och njuta av lördagskvällen till Så Mycket Bättre på 4:an!



Ha en trevlig lördag allesammans!



tid. tid. tid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0