I am back!


Thank God! Nu har jag verkligen tagit helg och jullov. Denna lättnad är så sjuk. Arbetet är inlämnat och nu lägger jag inga fler tankar på detta arbete längre. Punkt slut. Några föreläsningar kvar innan det blir julledigt på riktigt men det ska jag nog fixa.

Dagen har bestått av jobb och sedan en välbehövlig strorstädning. Bytt gardiner och tagit fram det sista julgrejerna. Så julstämning var namnet. 



 



Dieten?!

Ni som undrar hur det går med dieten så måste jag säga att det går sådär. Jag har inte lagt någon fokus alls på dieten de senaste 2 veckorna. Mycket annat har kommit i vägen samtidigt som fotbollen har dragit igång och snart är det jul så just nu ligger det lite på is. Drar antagligen igång igen efter julhelgerna beroende på hur allt ser ut.




Imorgon väntar en dag full med äventyr! Det kommer bli en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0