Träningsvärk?



Jo men visst. Imorgon väntar jag besök utav träningsvärken.. Benen kommer att få känna att dom lever, men sånt gillar vi ju! :)

Gymmet gick bra, rygg och armar stod på schemat och vad passar inte bättre som carditräning i form utav fotbollsmatch därefter. Vinst med 14(!!??)-3 var det någon som sa... jag har ingen aning. Vi vann och det är det som räknas! :) Gött att få köra ur sig lite och väckas upp från den julbubbla man har levt i de senaste veckorna, usch och fy. Nu är jag back on track!

Imorgon fyller pappsen år men jag ska nog allt hinna med en vända på gymmet för det. På onsdag har jag 2 instruktioner så då kan det bli lite vila men på torsdag kör jag igen. HIT på friskis. HögIntensivTräning. Vi ska testa och se hur det funkar att köra detta på vårt gym. Kommer bli grymt roligt och grymt jobbigt. Högintensiv styrketräning kan ju inte vara annat är roligt!

Nu har jag fått i mig lite energi i form av smoothie. Nu väntar duschen och sedan sängen. Jobb imorgon bitti, klockan ringer vid 6-snåret!



Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Fanny

Ni mötte ju dom som var typ 6-7 år yngre :-) haha

2010-12-28 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0