45 min CT

God morgon! Gick upp strax efter kl 6 för att fixa kaffe och byrta om för dagens träningspass. Skjutsade M innan 7 till tåget och tog mig sedan vidare mot gymmet. Crosstrainern och cardio stog på schema, blev hela 45min. Tog med mig lite tidningar idag just för att "glömma" bort tiden lite men oj vad svårt det var att läsa. Fick istället kolla på bilderna. Nog för att jag har dålig syn annars och att stå och guppa på ct:n gjorde det hela inte bättre! Nästa gång, enbart bildbok!

Nu ska jag få i mig lite frukost och sedan packa nästa väska för fotbollspasset ikväll. Jag längtar! Men först till kupolen och styra!





Vinnare av Therese Cup 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0