F R E D A G!

Ännu en träning avklarad och jag bli bara mer och mer pepp efter varje, hur ska detta sluta?

Fredag och det känns helt sjukt. Man blir lite dagblind allt när det dyker upp röda dagar mitt i veckan. Men jag ska inte klaga, helg låter bra för mig! Jobb lördag och ett gympass och möte med FoS på söndag. Ska bli spännande.
Men jag måste erkänna att jag längtar mest till måndag och återigen ett fotbollspass! =D

Snart får det ta att bli lite mildare väder så jag kan komma ut på ett löppass. Ännu bättre vore det ju om jag fick med mig skidorna. Det sägs att jag har biljett till Tjejvasan som går av stapeln den 27:e februari! Ska ju försöka slå förra årets rookierekord, 2.58! En fördel till detta är då att jag har fått några mil i benen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0