Utbildning!

Om vi säger såhär istället, nu när fystesterna är gjorda kan man gå på lite hårdare i gymmet nästa vecka. Fy satan vad trött jag var imorse. Skjutsade M till tåget sen gick jag och la mig igen, vilket jag kanske inte skulle ha gjort om jag skulle ha tagit mig till gymmet. Men men... Måndagar är ju alltid annars en bra dag att börja med!

Snart är det dags för utbildning. Gyminstruktör på FoS!
4-7 mars är första steget i utbildningen och andra steget blir den 26-30 maj. Då mer inriktning på gymdelen. Ska bli rikigt roligt att få gå denna utbildning. Verkligen något som jag ha velat göra ett tag nu! Kommer bli grymt!


Måste ta och erkänna att jag är lite stel idag. Framsida lår, mage och vader. Men det var det värt!


Nu är det dags att fixa inför jobbet. Sen väntar träning ikväll, NU KÖR VI!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0