Here we go again!




Skyhöga besökare. Angelica Bengtsson, höjdhopparen, har tydligen tagit JVM-guld. Om man inte hänger med i svängarna, som jag, så kan man annars bara kolla in statistiken på bloggen och förstå att höjdhopparen har gjort det igen.

Grattis till guldet vettja!



Hemma igen efter det lilla minicampet i Säfsen. Helgen har varit hur bra som helst förutom att jag har fått lite känningar i ljumsken. Matchen som spelades i lördags avstod jag helt från och träningen imorse kunde jag tyvärr inte slutföra. Vila (för benen) väntar måndag och ev tisdag. Det återstår att se hur bra det går med behandlingen.

Kvällen har ägnats till största delen i soffan framför teven och med en hyrfilm,  Wallander Indrivaren. Spännande och bra som alltid, hejja Wallander.

Imorgon väntar ny vecka. Jobb och tuffa beslut ska tas.. Återkommer till det. Nu är det tamejsjutton dags för sängen. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: namn

stavhopparen ;)

2010-07-30 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0