Besöksrekord?

När jag först kikade in på bloggens statistik imorse trodde jag att det var något som var fel. Klockan var runt 12 och jag hade redan över hundra besökare. Om jag säger såhär, besökssiffrorna ligger alltifrån 20-80st, så att redan ha runt 100st kändes lite väl mycket. När jag sedan kikade in några timmar efter så hade det ökat till mer än det dubbla. Klart man börjar fundera.. Sen slog det mig. 16-åriga Angelica Bengtsson tog igår ungdoms VM-guld i stavhopp. Där har vi svaret, folk måste ha googlat på henne och hamnat på min blogg. Haha.. lite komiskt är det. Tack till alla som har kikat in, men detta är Angelica Bengtsson, 23, fotbollsspelare och inte någon stavhopperska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0