Segosöndag

Besökssiffrorna bara ökar.. tackar?!

Denna söndag har varit en riktigt slödag. Men det kanske man är värd efter dessa sjukdagar? Fast å andra sidan så har jag inte gjort annat än att slöa.

Helgen då?
Sjuk torsdag och fredag. Lördag mådde jag betydligt bättre och efter att jag hade "känt efter" på uppvärmningen så bestämde jag mig för att spela. Det blev en ganska lugn dag för min del, härlig vinst med 4-0 mot Bollstanäs. Det är riktigt bra det. Matchen avklarad och en inplanerad grillkväll med laget väntade. Kvällen slutade på bolanche men jag gick hem tidigare än stängning då jag helt plötsligt under kvällen fått så sjukt ont i halsen. Först sk magsjuka sen halsont, vad är det som händer?
Dagen har tillbringats med kudde och täcke i soffan. 1 film, 1 pizza och ett antal hockeyperioder har avklarats. Det kallar jag segosöndag.

Imorgon väntar återigen en ny vecka. Tisdagkväll beger jag mig till Lillsved för sista utbildningen med FoS. Hemma först söndag igen. Hoppas innerligt att jag blir bättre i halsen innan tisdag. Vill ju vara pigg och kry då vi kommer köra en del träningspass därborta, ca 2 pass om dagen..


Nu ska jag snart ta och avsluta min söndagskväll här i soffan och förflytta mig till sovrummet och sängen.

Godnatt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0