40 min..


.. blev det. Promenad blandad med löpning och ingen vurpa blev det. För halt var det.

Nu har jag fått i mig min gröt och proteindrink och nu bär det av till nästa träning. Ska vara med och köra/instruera med ett flicklag i KIK. Hinderbana och styrka stod tydligen på schemat. Ska bli spännande.

Förresten, nämnde jag att min nacke snart är återställd????

Jag vaknade några gånger inatt av att det knakade lite här och var i ryggen och när jag sedan skulle gå upp var jag nästan fullt rörlig i nacken. Tjohooo!!!! Så himla skönt. Har dock lite problem att böja huvudet bakåt men jag känner en väsentlig skillnad från föregående dagar! Äntligen!


Nu: träning!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0