Det vankas juletid!



Efter gymmet åkte jag förbi maxi för att fylla på kylskåpet lite. Ägg, keso, keso och lite mer keso. ;) Det första jag möts av vid ingången är en julgran och ett stooort hörn med massor av julsaker. Redan tänkte jag, men va sjutton, det återstår ju bara 7 veckor. 7 veckor till jul. Det är heelt vansinnigt!


 




Juleskum...



Eftersom ombyggnationen håller i sig på maxi så virrade jag runt och gick plötsligt förbi ett gäng äggklockor. Jag stannade upp och upptäckte att någon hade skruvat igång alla klockorna!!! Busigt värre. Jag önskade att jag kunde stanna längre och vänta tills alla klockor sjöng vackert i kör. Hade vart underhållande!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0