Nytt träningsupplägg


Jag älskar att byta träningsupplägg. Man får en nytändning och träningen blir genast lite extra rolig. Ibland kan dessa små förändringar i uppläggen göra så mycket. Kroppen vänjer sig tyvärr med allt vi gör likaså gäller det med träningen i gymmet. Därför kan en liten förändring i träningsupplägget göra resultaten bättre. Tänk på det!

Så nu är det dags! Jag kommer att hålla kvar och träna samma muskelgrupper som jag gjort men jag kommer däremot att byta ut större delen av övningarna. Jag kör rygg/bic, axlar/mage, bröst/tric/mage och ben. Gårdagens bic och rygg pass har satt sina spår. Där har vi ett exempel. Jag bytte ut några övningar och jag ändrade sättet att utföra dem. Nu när jag hade sällskap i gymmet vågade jag lägga på mer vikt och jobba mer i den excentriska fasen, därav min träningsvärk! =)


Idag blir det axlar och mage. Efter gymmet ska jag ev köra ett spinningpass. Sjukt längesen sist men såå kul, om inte annat så är det bra konditionsträning! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0