24 år!


Som sagt, tiden går skrämmande fort och nu känner jag mig riktigt riktigt gammal.. haha. Tog vara på varje minut igår och njöt verkligen av att vara 23. Young and fresch! :)

Dagen kommer att firas med jobb, träning och sedan avslutas med lite födelsedagsfika med nära och kära.





Gårdagen spenderades på gymmet, än en gång. Om jag själv fick bestämma skulle jag kunna vara där dagarna i ända och bara träna och åter träna. Köra jympapass på jympapass, gym och självklart spinning. Fy tusan så kul det är!! Dock måste jag säga att jag blev lite besviken på gårdagens jympapass... Hade hoppats på lite mer fart och fläkt. 
Desto roligare var instruktionerna! Att få en stoor kram efter en instruktion som tack värmer verkligen en och motivationen och känslan för att ge instruktioner bara växer och växer.


Efter träningen var det dags att handla!



Kakor och wienerbröd till fikat. Tänkte överraska på jobbet lite.
Fun Light och proteinbars till mig. Schysst fördelning! =)

De håller på att bygga om Ica Maxi och sjutton så rörigt det är. En sak jag inte missade var att mina absoluta favvisar, som aldrig har funnits på maxi förr, finns nu! Herre jävlar, hur ska jag kunna hålla mig till nästa helg?? Ge mig!


De rosa och vita underbara godisarna från naturgodishyllan! Mmmm!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0