Defekt!



Jag blir så matt. Är det inte det ena så är det tamejfan det andra. Ont, igen, i ljumsken typ. Det smög sig på under måndagen och på träningen gjorde det sjukt ont. Fullföljde och fick behandling. Idag kändes det lite bättre. Provade köra gym, vilket gick bra.. som vanligt. Körde rygg och biceps. Min benträning som jag planerade att köra i går blir framskjuten på obestämd tid. Fan.
Körde fotbollspasset idag också trots lite smärta, eftersom det snart är slut och man vill ju liksom hänga med gänget. Behandlig efteråt. Imorgon väntar testmatch. Jag är inte aktuell för spel. Dock ska jag försöka köra ett gympass innan...

Under matchen i söndags fick jag även en smäll på armbågen så det knakade bra mycket. Smäll och smäll hon ramlade över den.. Så den vred sig mer eller mindre åt andra hållet. Mysigt. Så jag har avvaktat med ett triceps pass men kanske ska ta och prova det imorgon då.... ?


Det blev ett litet väl gnälligt inlägg det här kände jag.... Hmm. Får ta nya tag och försöka göra det bättre imorgon då. För nu väntar sängen!


Godnatt!


Skön låt by the way!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0