godmorgon



Frukosten är i magen och jag ska snart göra mig redo för att hoppa på cyklen och cykla till jobbet. Men jag måste erkänna att det är tungt att bli pigg när det är såhär mörkt ute. När ska vi få ställa tillbaka klockorna??? Någon som vet? Då blir det, för en natt, en hel timmes längre sömn men också mycket ljusare på morgonen... Det ser jag fram emot!


Dagens planer:

07-15.30 Jobb
16-17 Gym
17.15 Samling match
18.30-20.30 Match

Därefter ska vi hem till amerikanskorna för sista gången innan dom drar tillbaka på fredag (??). Det kommer att bli såå tomt utan dom och vi kommer självklart sakna dom väldigt vädligt mycket!




trött, tröttare, tröttast!




Kommentarer
Postat av: Anna

Bengt, den 31a får vi ställa tillbaka klockorna!

Ses ikväll!

2010-10-20 @ 07:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0