Lördag i bilder


Dagens match gick sådär. Vi förde matchen i stort sett hela tiden men lyckas ändå inte hålla fokus uppe heela matchen. Dom kvitterar i 84:e och 1-1 står sig till slutsignalen. Tungt när vi tappar 2 poäng i slutminuterna.

Här kommer lite bilder i från omklädningsrummet innan matchen:







Tina och Jenka laddar för match...


..likaså Anna Josse och Micha...


Sarah och Linda


Josse laddar upp med en trocadero..


..och banan!



Väl hemma slog vi på stort och gjorde köttfärslimpa, med superdupergod fyllning.

Check it out!!






fyllning: keso, feta ost, lök och oliver




Blev riktigt gott faktiskt, första gången jag någonsin gjort en köttfärslimpa. Topp betyg!! Serverades med sallad och en het kr. tomatsås.



M köpte en cholkadbit allt för att jag skulle falla dit och bli sugen...

...men, jag håller mig till dessa älsklingar istället!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0