Proteinbutiken.se


Igår beställde jag hem nytt protein då mitt är påväg att ta slut. Det här var första gången jag provade proteinbutikens Whey Complete proteinpulver, och jag är helt klart nöjd! Har tidigare kört med proteinpulver från gymgrossisten, Whey 100, men jag måste erkänna att smaken är godare i Whey complete än i Whey 100 därför beställde jag hem 2kg proteinpulver direkt från proteinbutiken.se igår. Blev även några proteinbars :)



Whey Complete Choklad, en favorit!!



Börjar känna mig lite halvkrasslig. Igår kväll kände jag att jag började få ont i halsen. Imorse vaknade jag trött och seg med lite småkänningar i halsen. Jag har inte riktigt ont i halsen utan det är mer tjockt.. typ. Hoppar därför över gymmet idag och spar min energi till fotbollspasset ikväll. Har inte tid att vara sjuk just nu. Eller det har jag ju aldrig men just nu var det lite dålig tajming.
Torsdag väntar fystester med fotbollen. Jojo test, och diverse styrketester. Alltför att kunna bygga upp ett träningsprogram under uppehållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0