Sovdags!


Det var lite mycket att göra efter att jag kom hem från gymmet så ett blogginlägg var inte prio! Men nu så.
Vi har hyrt film, lagat mat och självklart kollat film. Blev Kick-Ass och den var riktigt bra. Rekommenderar den starkt!

Gymmet gick bra, körde axlar och mage och därefter blev det några intervaller i rodden och på crosstrainern. Skönt att få bli lte svettig efter ett pass.









Dagen har som sagt varit bra. Positivt på invägningen imorse sen en till sak som var mycket positiv det var att jag, äntligen, kommer i mina 2 favvo jeans som jag inte har använt på säkert 2 år. (Dum som jag var köpte jag dom när jag höll på med Cambridge, och var som smalast) Men nu sååå!!!! Så sjukt nöjd jag är. Bilder kommer upp, jag lovar!!
Så skönt när man helt plötsligt har 2 par nya jeans att använda.



Dagen har annars spenderats på kupolen för att kolla in en ny mobil... Sony Ericson x8 är ev kandidat! Vad tycks?






Blev även en sväng förbi farmor och farfar. Där jag absolut inte kunde låta bli att köra några pull ups ;)






Jag var oväntat stark... =) Klarade hela 3 stycken! Haha..



Nu väntar sängen. Ny dag och ny vecka. Det får mig redan att längta till nästa helg!!!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0