...


Tisdag. 2 dagar kvar till tentan och jag fattar ingenting. Så sjukt mycket som ska läras in och det gör det inte bättre med en massa konstiga ord! Bhaaaa... Snart ger jag upp!

Idag väntar fystester på dagens pass och jag är väl sisodär laddad. Blir kanske bättre. Kvällens redovisning av föremål som beskriver mig blev inställd. Skönt kan jag tycka då jag har ett prov att plugga till.

Längtar nu såå till torsdag. Tentan ska göras och sedan är det dags att fixa frillan. Färg och klipp. Var på tok för längesen sist så det är verkligen dags nu.


Ge mig ge mig ge mig!








Kommentarer
Postat av: Anna

Kör hårt på testerna Bengt! Kommiender!

2011-01-18 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0