Förlust men ändå inte besviken

Gårdagens match blev som jag hade förväntat mig, tuff och hård men även en match som var enormt kul att spela. Tyresö leder både serien och publiksiffran. 745st var det som var där och kollade på den så kallade "seriefinalen". Seriefinal vet jag själv inte om man ska kunna kalla det, det finns inte en chans att vi kommer vinna denna serie nu, poängen är på tok för många upp till dom. Men som sagt, det var en spännande och rolig match! Förlust med 2-0.

När jag kom hem igår runt 20-tiden kollar jag mailen och ser att jag fått svar utav den kursansvarige på Humankursen. Kursen drog som sagt igång i tisdags, och jag fick reda på att jag kom in i fredags. Dom har haft 2 föreläsningar, som jag inte har varit med på. Den ena skickade han över till mig igår. Jag har tydligen 2 (!) inlämningsuppgifter att göra. 2 inlämningsuppgifter och jag har inte ens börjat ännu, det är bra gjort.
Så gårdagen spenderades framför datorn för att kolla vad de hade gått igenom på föreläsningen och jag började lite smått med inl. uppgiften. Lathund för rapportskrivning.
All min fritid, som jag knappt annars har heller, ska nu ägnas åt att plugga!! Underbart!


Nu väntar jobb, 11-17. Sen hem och träffa dom bästaste.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0