Fredag

Godmorgon alla glada. Solen skiner och det är ju så fantastiskt underbart. Synd bara att man ska tillbringa hela dagen inne på kuplen.. Jobb 10-19 väntar. Men innan det ska det hinnas med ett gympass, armar och mage.
Dagens pass kommer att se ut som följande:

Hantelkurl på lutande bänk
Scottkurl med hammergrepp
Frenchpress med hammergrepp
Pushdown med stång
"Hjulet"
Hela situps

Är inne på första veckan med det nya upplägget och det känns väldigt bra. Återstår att se hur detta pass går. Hjulet är kankse inte en favorit till magövning men man måste öva. Om jag minns rätt när jag provade denna övning så kommer jag hela vägen ut, sen när det är dags att "rulla" sig upp igen så faller jag pladask. haha. Ska bli spännande.



Mitt mission idag =)



Efter matchen i onsdags har jag fått ett flertal myggbett. Främst på benen. Men värst av allt är det feta myggbettet? på underarmen som jag upptäckte natten till igår. Det är enormt stort. Ca 1 dm långt och sisodär 5cm brett. Tror inte att det kan vara ett myggbett direkt. Ska försöka kolla upp detta.


Nu är det dax att dra iväg till gymmet för att pumpa lite muskler! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0