GODMORGON

Sitter vid köksordet och har fått i mn min frukost. Det vanliga, gröt, bär och proteindrink. Ledig dag idag och har inget planerat på schemat. Åka och hämta mitt paket från posten är dock ett måste. Proteinpulver från gymgrossisten. Blir varken morgoncardio eller gym idag. Åker upp en timme tidigare till träningen för att köra lite spänsthopp innan. Ser detta som min benträning denna vecka.



Här kommer förra veckans träningsuppdate:

Måndag: Gym, ben o vader. Fotbollsträning
Tisdag: Powerwalk, 80min .Gym, rygg o mage. Fotbollsträning
Onsdag: Walk/jogg 50min. Match
Torsdag: Gym, axlar o bröst. Fotbollsträning
Fredag: Gym, armar o mage
Lördag: Match
Söndag: Vila

Sammanlagt:
4Gympass
2 powerwalks á 130min
3 fotbollsträningar
2 matcher
1 vilodag



Nu ska jag försöka få tag i en studentvägledare på Högskolan i Falun. Behöver hjälp med att veta vilken kurs det är jag ska läsa så att den mest gynnar när jag ska plugga till PT. Jag vet, det finns sjukt många kurser som jag skulle kunna läsa. Jag kankse tillochmed hinner läsa några tycken i taget.

Funderar på någon av dessa:
Anatomi & fysiologi
Humanbiologi med idrottsinriktning
Idrottsfysiologi & träningslära
Näringslära

Visar sig vilken det blir, kanske tillochmed blir någon helt annan.


Nu är det dax att ringa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0