HEJJA BARCA

Sitter och hejjar på Zlatan och Barca samtidigt som jag kollar resor till Thailand. Hittar några bra, måste bara ta tag i det hela och boka. Men snart så.

Känner mig lite krasslig. Lördag kväll och söndagen var värst. Febrig och ont i halsen. Hoppade träningen idag, både gymträningen och fotbollstäningen. Annars brukar jag vara väldigt duktig på att träna fastän jag känner mig sjuk. Har knaprat esberitox, alvedon och colizin. Känner mig bättre så jag hoppas på träning redan imorgon.

På onsdag väntar föreläsning på högskolan i Falun. 10-12. Sedan jobb till 20. Har gjort klart den första uppgiften men nu väntar den andra. Är ledig imorgon så ska ta tag i den då. Att plugga 75%, jobba heltid och träna är inte lätt. Men med planering så går det hela mycket bättre.



Ledig imorgon så kvällen ska spenderas framför teven och njutas av bra fotboll. Go BaRCA, gO zLaTAn!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0