LEEEDIG DAAAG

Torsdag och ledig. Wiiiee! Denna dag har jag längtat lite smått efter.

Efter jobbet igår fick jag mess av Sandy som ville ha lite sällskap. Hon ville käka varma mackor och mysa. Klart man ställer upp. Varma mackor blev det, egen gjorda. Mmm... Sen blev det film för hela slanten, då inte dvd.en hängde sig. The Clique. Vi såg första delen och sista, the middle part missade vi lite halvt, som sagt, dvd:n hängde sig.







Har lite grejer som ska fixas nu när man är ledig. Först å främst ska jag till gymmet. Axlar och bröst pass. Tänkte hinna sola och sen ska jag färga håret, ta mig en vända ner till biblioteket för att kolla om dom har några bra böcker om träning, kost och hälsa.
Har heller inte hört något om mina kurser än. Kunde ta lite tid fick jag höra, men den här veckan skulle jag nog höra något!! Så vi får väl hoppas på det då! Väntar med spänning!




DAGS ATT PUMPA LITE MUSKLER.. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0