25/8

Klirr i kassan. Man tackar. Dock fattas det 19h på lönespecen så lite mer cash kommer nästa månad. Mycket välbehövda är dom nu. Pengarna. Thailandsresa och utbildning. Här måste det sparas. Det är kanske inte min bästa sida men jag ska göra ett försök.

(Angående utbildningen, någon som har erfarenhet själv eller som kanske känner någon som kan rekommendera en PT-utbildning, den jag fastnat för mest är PT-school. Men är inte riktigt riktgit 100 än. Så kom gärna med förslag.)



Matchen mellan Sverige och Ryssland blev ingen höjdare. Vi vann men det var ingen höjdare till match! Vare sig Karin eller Petra fick spela . Men jag håller fortfarande tummarna för er båda!!

Onsdag imorgon. Inget gym. Morgonpromenad och lite solning är vad som är tänkt att hinna med innan jobbet kl 11.



Dags att hoppa i säng nu, alldeles ensam. M är i Varberg med jobbet. Han kommer hem redan imorgon men det är alltid tråkigt att vara ensam.

Klockan ringer tidigt imorgon bitti och det hinns inte med några snoozningar! Så nu blir det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0