Morgonpigg?

Vaknade ändå ganska pigg när kl ringde strax innan sju trots att jag nog inte var i säng förens runt halv ett inatt. Gårdagen blev lång som sagt. Träning halv 8 med efterföljande möte med coach och spelarrådet. Åkte från IP strax efter 22-tiden och väl hemma runt halv 11 inser jag att jag måste laga mat. Sagt och gjort. Kyckling m kesella för ovanlighetens skull.

FoS har stängt idag o imorgon pga omflyttning i gymmet. Dålig planering tycker jag. Jag måste ju träna så idag blir det att åka till Atlantum istället.
Jobb till 19, sedan väntar match, Dalkurd-KIK. Därefter ska vi åka till Harrys och Falun. Fick mersmak efter förra veckans bravader.
Sverige spelar landskamp idag mot Norge kl 19.30. Eftersom Karin sitter på bänken så får det bli KIK match istället. Väntar att kika på EM då hon förhoppningsvis får spela några matcher!


Kaffet har gjort sitt känner jag, så nu är det bara att packa väöskan och bege sig till gymmet!


 

OVER AND OUT


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0