Onsdag

Blev en liten olpanerad sovmorgon idag. Var meningen att jag skulle gå upp så jag skulle hinna med både promenaden och gymmet. Nu vekar det som att det bra blir gymmet. Dock tänkte jag köra lite morgoncardio på ct:n så jag inte fuskar alltför mycket.
Den olanderade sovmorgonen berodde på att det regnade först när jag skulle gå upp vid 7-snåret. En timme senare, tydligen, så var det strålande sol. Jaja, det är sånt som händer.

Ett axlar o bröst pass är vad som står på schemat

  • sittandehantelpress m. smal fattning
  • lyft åt sidan i kabel
  • framåtlutande hantelpress sittandes på bänk
  • press i kabel
  • liggande flyers

This is it!

Efter gymmet väntar jobb. 11-20. Hemsk tid. Sen upp till IP för att se när vi tar hem cupen.

YEAHH!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0