UPDATE

Har inte bloggat på 3 dagar men ändå känns det som en evighet. Så här kommer nu en liten update på vad som har hänt sen senast.

Fredag: FoS öppnade gymmet efter 2 dagars stängt pga ommöblering. Var väldigt förväntansfull över hur dom hade gjort och jag måste säga att jag är mycket mycket nöjd över resultatet. Grymt!
Kvällen var det dags för släktträff.. Det är alltid lika roligt att träffa släkten för en gångs skull, detta händer inte så ofta då jag tyvärr inte har tid.

Lördag: Dagen då det var dags för match. En match som gick åt helvete. Förlorade med 1-3. Finns inte så mycket att säga om den, spelar man inte bra är man inte värd att vinna. Tyvärr var det nog så.
Efter att jag hade lugnat ner mig efter besvikelsen så åkte jag hem till Mickis, där resten av gänget befann sig. Kvällen slutade tillslut i Falun och på Harrys. Bartömning och det var sjukt mycket folk.

Söndag: Jobb 11-16, därefter följde kusin Sandra med hem och kikade på huset. Åkte hem till D och fixade en skiva sen var det hem och mys med M. Tacos och film.



Dagen har tillbringats på jobbet och på träning. Fick också besked av chefen att jag får ta semestern i höst. Alltså vid jul. UNDERBAAAART! Nu är det bara att boka resa. Wiieee!

Imorgon väntar jobb, därefter träning och sedan blir det att kika fotbollsmatch med laget. Sverige lirar första EM matchen. StorbildsTV och god mat!


HEJA SVERIGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0