Nite

Ledig dag och inte är det mycket man har fått gjort inte. Men gud så skönt det är, att bara inte göra någonting. Fixade lite med designen igen på bloggen, hämtade paketet från posten, var och köpte förvaringsboxar som jag har lagt i lite kläder som jag för tillfället inte använder, sen var det dags att bege sig till IP. Spänsthopp med häckar stod på schemat innan träningen började. Behöver man jobba på spänsten är det bara att ligga i, inget görs av sig själv.





Förvaringsboxar. Bra skit.



Sökte några kurser idag också. Lite sent eftersom man skulle ha gjort det redan i våras men nu är det som det är. Fanns vissa kurser som man kunde söka så nu gjorde jag det. Återstår att se om jag får någon plats. Hoppas hoppas!


Träningen gick bra. Bara att köra på hårt nu. Match på söndag och Sundsvall står för motståndet. Dags att resa den sista långa resan. Själv åker jag nog upp lördag för att hälsa på Jullan.. =) Ska bli kul att få träffa henne igen och snacka lite skit.


Nu ska här ses på TV. Sen väntar sängen. Imorgon blir det mv-träning kl 10, innan det förhoppningsvis gymmet och en walk skulle jag kunna tro. Om vädret tillåter.



GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0