Grattis Pappa!! Grattis Sandy!!

Måndag och tredje arbetsdagen står på schemat. Känns som jag sakta men säkert kommer in i rytmen. Bara träningen kvar nu. Har kännt mig lite halvseg de senast dagarna och jag bara väntar på att förkylningen ska komma, som alltid när man vart utomlands. Känns lite sådär. Träningen drar igång på riktigt den 7:e med fys-och styrketester och allt vad det nu innebär. Tänkte att jag kanske kunde göra det lättare för mig själv att träna lite innan så jag inte får en alltför stor chock!

Nästa helg väntar inomhuscup. Jag och Sandy är coach! Underbart. Kan inte bli bättre! =)

Idag fyller pappa och Sandy år. GRATTIS!! Så efter jobbet blir det tårta hos pappa. Känns som det behövs såhär efter all julmat och julgodis. Eller inte.


Nej nu är det dags att få liv i isbiten till bil man har. Motorvärmaren verkar inte fungera. Typiskt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0