Någon, snälla...

Lördag.  Känns som vilken dag som helst. Man bli helt dagblind under jul. Sjukt.
Jobb idag. Börjar bli trött på att jobba. Speciellt drygt kommer det att bli nu när fotbollen drar igång också. Byta massa tider för att kunna vara med och spela. Jag vill inte, jag orkar inte...


Har någon ett jobb att erbjuda? 7-16-jobb om jag själv får bestämma!





◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊




Idag har jag vart och kollat när Jullan spelat Theres Cup. Enbart Futsal registrerad med Forssa, sen är det Sundsvall som gäller. Motståndare i sommar, ska bli spännande och oerhört konstigt att spela mot henne! Men det fixar vi! =)
Kommer sakna min träningskompis, på gymet! Får helt enkelt åka upp och hälsa på henne! ♥




◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊




Träning måndag. Ska bli riktigt kul. Exciting. Äntligen. Kul med nytt folk.  Detta är året... Big 2009!




◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊



I morgon väntar jobb. Jobb Jobb Jobb. Kanske fotboll. Sedan en lung kväll. Lägga mig tidigt. Behöver sömn.



GONATT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0